اهدای جوازنامه فعالیت به مؤسسه الغرافه توسط اداره ملی حفاظت محیط زیست

 

در جلسه‌ای که روز شنبه مورخ 12 جوزای 1397 مطابق با 2-6-2018 با اشتراک شاهد جواد الله رخا، معاون مؤسسه الغرافه و شاه زمان میوندی، رییس عمومی اداره ملی حفاظت محیط زیست، در مقر آن اداره دایر گردید آقای میوندی ضمن تشکر از فعالیتهای این مؤسسه در راستای حفظ محیط زیست، از برنامه های آینده این اداره و مؤسسه الغرافه خبر داد و در قسمت تشکیل یک تیم کاری دو جانبه جهت تبادل افکار و تجربیات مشترک بحث نمود.

آقای شاهد جوادالله رخا، معاون مؤسسه الغرافه نیز با ابراز این مطلب که مؤسسه الغرافه کاملا متعهد می‌باشد تا مطابق با پالیسی اداره ملی محیط زیست فعالیت نماید خاطرنشان ساخت که این مؤسسه حاضر است تا از لحاظ مالی و تخنیکی این اداره را بخاطر محافظت از منافع ملی افغانستان همکاری نماید.

وی افزود: ما در نظر داریم تا تصویر افغانستان را در عرصه محیط زیستی تغییر دهیم و به همین دلیل، این مؤسسه از آغاز فعالیتهایش در افغانستان با اداره ملی حفاظت محیط زیست همکار بوده و تفاهم نامه ای را نیز با این اداره به خاطر نسل‌گیری و پرورش پرندگان نادر در ولایت فراه امضا نموده است.

در اخیر، بخاطر تسهیل در امورات کاری این مؤسسه و هماهنگی‌های بیشتر با اداره ملی حفاظت محیط زیست، جوازنامه فعالیت بطور رسمی از طرف این اداره به مؤسسه الغرافه اهدا گردید.