اهدای دوهزارخریطه تکه‌ای به اداره ملی حفاظت از محیط زیست


مؤسسه الغرافه-قطر به ادامه کمک های بشردوستانه خویش به مردم افغانستان این بار به تعداد دوهزار خریطه تکه‌ای را بخاطر ترویج فرهنگ منع استفاده از خریطه های پلاستیکی به اداره ملی حفاظت از محیط زیست اهدا نمود.

نمایندگان مؤسسه الغرافه در جریان تحویل این محموله کمکی به مسئولین اداره ملی حفاظت محیط زیست، ضمن ابراز تاسف بخاطر گسترش آلودگی‌های زیست‌محیطی در اثر استفاده از خریطه‌های پلاستیکی  افزودند: یکی ازاهداف مؤسسه الغرافه  در افغانستان، کمک  به  حفظ محیط زیست می‌باشد و به همین دلیل با ایجاد یک فارم زراعتی و مالداری در ولایت فراه و همچنین ایجاد یک پارک طبیعی در این ولایت، سعی دارد تا با تفاهم اداره ملی حفاظت محیط زیست قدمی در راستای حفظ محیط زیست بردارد .

نماینده اداره ملی حفاظت از محیط زیست نیز ضمن ابراز امتنان از همکاری های همیشگی مؤسسه الغرافه با این اداره افزود: محیط زیست یکی از نیازمندی‌های ضروری حیات انسان‌ها است که ترویج فرهنگ محیط زیستی در جامعه برای فراهم شدن یک محیط زیست سالم جزئی از مکلفیت های همه اقشار جامعه می‌باشد.

 لازم به ذکر است که خریطه های تکه‌ای که از طرف مؤسسه الغرافه که به اداره ملی حفاظت محیط زیست  اهدا گردیده است قرار است تا در هفته محیط زیست، با تدویر برنامه هایی خاص در میان اشتراک‌کنندگان توزیع گردد.