تقدیر مشرانوجرگه افغانستان از کارکردهای مؤسسه الغرافه – قطر


مشرانوجرگه افغانستان با تفویض تقدیرنامه و لوح سپاس از خدمات ارزنده و نیک  مؤسسه الغرافه – قطر تقدیر نمود.

شاهد جوادالله رخا، معاون و رئیس اجرایی مؤسسه الغرافه-قطر به تاریخ 25 جدی 1399 شمسی با الحاج محمداکبر ستانکزی، نائب دوم مشرانوجرگه افغانستان در دفتر کار ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آقای شاهد جواد ضمن ارائه معلومات در ارتباط فعالیتهای مؤسسه الغرافه در افغانستان افزود: تمام پروژه های عام المنفعه مؤسسه الغرافه در افغانستان باهماهنگی دولت جمهوری اسلامی افغانستان و نهادهای مردمی از جمله ولسی جرگه و مشرانوجرگه طرح و اجرا می شود.

الحاج محمداکبر ستانکزی، نایب دوم مشرانوجرگه کمک‌های مؤسسه الغرافه را در امر توسعه و پیشرفت کشورمهم دانسته افزود: اعمار میدان هوایی ولایت فراه، فارم بزرگ تحقیقات زراعتی و اعمار بلاک های رهایشی در ناحیه پنجم شهر کابل از جمله فعالیتهای مهم این مؤسسه به شمار می رود که در جهت حل مشکلات مردم مهم و اساسی شمرده می شود.

ایشان ضمن تفویض تقدیرنامه به جلالتماب الشیخ علی بن عبدالله آل ثانی رئیس و بنیانگدارمؤسسه الغرافه و آقای شاهد جواد الله رخا خواستار ادامه کمک های این مؤسسه در افغانستان گردید.

همچنان نایب دوم مشرانوجرگه، مدال رسمی مشرانوجرگه و لوح کریستالی مزین با آرم مشرانوجرگه را نیز به پاس خدمات ارزنده و نیک مؤسسه الغرافه به جلالتماب الشیخ علی بن عبدالله آل ثانی و آقای شاهد جواد الله رخا اهدا نمود.

شما هم می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید